Uzun yıllardır gitar çalıcılarının arzulanan bir akor bulmanın kolay yolunu çabucak verebilecek bir yöntemin bulunmadığının farkına vardım. Yöntemin çok basit bir sınıflandırma sisteminin yardımıyla çok kolay ve çabuk bulunabilecek 2.400 pozisyonu içermektedir. Kitabın içindekiler kısmında tonalitenin ayırdına varabilmesi için bir indeks bulunmaktadır. Örneğin Do - Re bemol - Mi - Fa - Sol bemol - Sol - La bemol - La - Si bemol - Si. Sayfanın öte yanında akorun türünü bulmak için bir başka indeks yer almaktadır: Majör, minör, artmış beşli, minör beşli, majör altılı, minör altılı, dominant yedili, artmış dokuzlu, minör yedili, minör dokuzlu ile onüçlü, artmış yedili, eksik yedili, artmış beşli ile yedili, minör beşli ile yedili, dokuzlu, minör dokulu, artmış beşli ile dokuzlu, minör beşli ile dokuzlu, artmız yedili ile dokuzlu, artmış onbirli ile onbirli, onüçlü. Her grafik, akorun notalarının üzerinde bulunduğu bir dizeği ve aşağıda belirten şekillerde klavyenin bir kesitini içermektedir; Pozisyonun ilk tonu bir romen rakamı ile, Her klavye şeklinin altında her notanın ismi ve parmak numaraları arap rakamları ile gösterilmiştir. Metodun başlangıçında akorların oluşumu üzerine küçük bir özet yer almaktadır. Faydalı olması dileğiyle Bemol Müzik başarı ve mutluluklar diler. Saygılarımızla, Haydar İldan
Uzun yıllardır gitar çalıcılarının arzulanan bir akor bulmanın kolay yolunu çabucak verebilecek bir yöntemin bulunmadığının farkına vardım. Yöntemin çok basit bir sınıflandırma sisteminin yardımıyla çok kolay ve çabuk bulunabilecek 2.400 pozisyonu içermektedir. Kitabın içindekiler kısmında tonalitenin ayırdına varabilmesi için bir indeks bulunmaktadır. Örneğin Do - Re bemol - Mi - Fa - Sol bemol - Sol - La bemol - La - Si bemol - Si. Sayfanın öte yanında akorun türünü bulmak için bir başka indeks yer almaktadır: Majör, minör, artmış beşli, minör beşli, majör altılı, minör altılı, dominant yedili, artmış dokuzlu, minör yedili, minör dokuzlu ile onüçlü, artmış yedili, eksik yedili, artmış beşli ile yedili, minör beşli ile yedili, dokuzlu, minör dokulu, artmış beşli ile dokuzlu, minör beşli ile dokuzlu, artmız yedili ile dokuzlu, artmış onbirli ile onbirli, onüçlü. Her grafik, akorun notalarının üzerinde bulunduğu bir dizeği ve aşağıda belirten şekillerde klavyenin bir kesitini içermektedir; Pozisyonun ilk tonu bir romen rakamı ile, Her klavye şeklinin altında her notanın ismi ve parmak numaraları arap rakamları ile gösterilmiştir. Metodun başlangıçında akorların oluşumu üzerine küçük bir özet yer almaktadır. Faydalı olması dileğiyle Bemol Müzik başarı ve mutluluklar diler. Saygılarımızla, Haydar İldan